ГРАФІК роботи телефонної «гарячої лінії» Львівського ОУЛМГ

 

 

ГРАФІК роботи телефонної «гарячої лінії» Львівського ОУЛМГ

297-61-21

З 8.00 до 17.00 год. щоденно (крім святкових та вихідних днів), у п’ятницю з 8.00 до 15.45 год., обідня перерва з 12.00 до 12.45 год.

Прийом дзвінків здійснює працівник Приймальні начальника Львівського ОУЛМГ, у після робочий час та у вихідні та святкові дні - черговий по управлінню з 9.00 до 17.00 год.


Положення

про організацію роботи телефонної «гарячої лінії»

Львівського ОУЛМГ

1. Телефонна «гаряча лінія» у Львівському ОУЛМГ створена відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів державної влади, права громадян на участь в управлінні державними справами, всебічному і вчасному розгляду звернень громадян до вимог законодавства України.

2. Основним завданням телефонної «гарячої лінії» Львівського ОУЛМГ є забезпечення оперативного розгляду звернень громадян, вирішення їх пропозицій, заяв і скарг, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами, органами місцевого самоврядування за визначеним Львівським ОУЛМГ єдиним телефонним номером.

3. Функціонування телефонної «гарячої лінії» Львівського ОУЛМГ здійснюється відповідно до Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, наказів Держлісагенства України та Положення про організацію роботи телефонної «гарячої лінії» Львівського ОУЛМГ.

4. Особисту відповідальність за організацію роботи телефонної «гарячої лінії» Львівського ОУЛМГ та координацію 'її взаємодії з іншими підрозділами та підприємствами що належать до сфери управління, несе начальник Львівського ОУЛМГ.

5. Прийом дзвінків за телефоном «гарячої лінії» - 297-61-21 з 8.00 до 17.00 год. щоденно (крім святкових та вихідних днів), у п’ятницю з 8.00 до 15.45 год. Обідня перерва з 12.00 до 12.45 год. Здійснює працівник Приймальні начальника Львівського ОУЛМГ, а у після робочий час та у вихідні та святкові дні - черговий по управлінню.

6. Після проведення телефонної «гарячої лінії», інформація (реєстраційно-контрольні картки) про прийняті звернення подається до особи відповідальної за діловодство для відповідної реєстрації, попереднього розгляду та забезпечення їх збереження відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

7. Усі звернення громадян, що надійшли по телефонній «гарячій лінії», реєструються у день їх надходження в журналі реєстрації звернень громадян та реєстраційно-контрольних картках відповідної форми посадовою особою, яка приймала телефонний дзвінок.

8. Звернення, в яких порушено питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно.

9. Звернення, що потребують більш детального вивчення, проведення додаткової перевірки вказаних фактів, розглядаються у тому ж порядку, що й письмове звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян».


Оголошення
Ключові слова
Де так як купити дрова паливні на Львівщині

Зелена країна

Ми у Facebook

Розпорядження від 01.12.2015р. N18

Платформа Дія

Відео

Гаряча лінія